خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 14:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
نظری مطرح کرد:

تاخیر در تکمیل عملیات عمرانی بیمارستان فاطمه زهرا «س»

نماینده مردم  خمین در مجلس شورای اسلامی به نشست های مکرر  با مسئولان برای تکمیل مهمترین زیرساخت بهداشتی و درمانی خمین،اشاره کرد.

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: مراسم افتتاحیه دومین هفته فرهنگی شهرستان خمین با عنوان بر آستان آفتاب با حضور مقامات کشوری استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های بیت امام راحل در خمین برگزار شد. هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» همزمان با زادروز امام خمینی (ره) از ۱۲ الی ۱۸ دی در خمین برگزار شده بود.



وی افزود:"آیین عصر شعر باده عشق" به مناسبت هفته فرهنگی خمین با حضور استاندار مرکزی  و شاعران سراسر کشور در بیت امام راحل برگزار شد.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی همچنین به بازدید از ادارات دامپزشکی ، تبلیغات اسلامی و بهزیستی شهرستان اشاره و مطرح کرد:در این بازدید ضمن گفتگو با رئیس و کارمندان ادارات فوق ، مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.



 دهستان صالحان و نشستی برای بررسی مشکلات  



نظری ادامه داد:در جلسه ای مسائل و مشکلات دهستان صالحان  خمین بررسی شد.در این نشست که جمعی از مدیران استانی ،مسئولان محلی و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی حضور داشتند،با تلاکید بر سرعت بخشیدن به روند پیشبرد امور،پای صحبت ها و دردو دل مردم نشستیم.



وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای ورآباد ،مطرح کرد:یادواره شهدای روستای ورآباد با حضور سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان و مسئولین و مردم شهید پرور در مسجد جامع روستای ورآباد برگزار شد.



نشست های مکرر  با مسئولان برای تکمیل مهمترین زیرساخت بهداشتی و درمانی خمین



علیرضا نظری مطرح کرد:عملیات عمرانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا «س»،بیمارستان جدید شهرستان خمین پس از سالها بر زمین ماندن ،شتاب قابل توجهی گرفت و اکنون برای ارائه خدمات به مردم منطقه نیاز به رفع نواقص باقی مانده دارد.



وی ادامه داد:در نشست با "نرگس نژاد" معاون سازمان مجری طرح های دولتی وزارت راه و شهرسازی با گلایه در تاخیر تکمیل پروژه مطرح کردیم؛مقرر شده بود که بیستم شهریور امسال بیمارستان جدید تکمیل و راه‌اندازی شود، اما متاسفانه به آخرین روزهای دی ماه رسیدیم و هنوز کار آنطور که انتظار می‌رفت انجام نشده است اگر تصمیم عاجلی گرفته نشود؛وزیر را در صحن مجلس شورای اسلامی پاسخگو می کنیم.



نماینده مردم  خمین در مجلس شورای اسلامی به بازدید از کارخانه چینی ویستا اعتماد ایرانیان و فیلتر سازی نیکان و بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی فوق،اشاره کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374752
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار